Reviews from Kyoto sushi & Grill Drachten

Recent reviews

5.0
Ria
19 June 2026

Heerlijke gerechtjes, vers en smakelijk

Sammy
19 June 2026

Toen ik nog werkte in de zorg. Ging ik na t werk vaak naar Kyoto. 👍 Was altijd heerlijk. De eigenaars noemde mij t Garnalen vrouwtje.❣ Ben al lange tijd ziek. Maar heb deze week weer besteld. De zoon bracht mijn eten.🤗 Ik heb zo genoten. En de rest in de vriezer gedaan. Het is echt een top restaurant. Dikke 10 plus van mij.❣👍👋

Elly Venema
17 June 2026

Was weer heerlijk !!!!!!!!!

Rolf
14 June 2026

👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Robin
8 June 2026

Altijd goed

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Geke van Wallinga
6 June 2026

Snelle bezorging, heerlijk eten, warm & koud apart verpakt.

Renske
5 June 2026

Heerlijk gegeten en keurig bezorgd.

G de Boer
24 May 2026

Weer uitstekende kwaliteit.

Janke de Jong
20 May 2026
Mulder
17 May 2026
Corina
16 May 2026
Khalifa
13 May 2026
Teake Bijkerk
9 May 2026

Was heerlijk

jaap nicolai
5 May 2026
Renske
1 May 2026

Heerlijk gegeten. Op tijd bezorgd. Kwaliteit eten zoals altijd super.

Henstra
30 April 2026
Lydia
26 April 2026

Heerlijk!!!

Jacob Lap
26 April 2026
Jissie
25 April 2026

Het was echt heerlijke verse sushi en stipt op tijd! Hier gaan we zeker weer bestellen! Heel fijn dat ze nu ook in de kleinere dorpen bezorgen!

Rinske
17 April 2026

Heerlijk eten en goede bezorging!

A van der veen
12 April 2026
Elly Venema
10 April 2026

Weer lekker gegeten Tipje: ramen op site? Groet, Jos & Elly

Dirk
10 April 2026

Bezorging snel, eten goed.

peter
7 April 2026

Heerlijk!

Joke
5 April 2026
Fam van der woude
3 April 2026

Op tijd bezorgd altijd vriendelijk (belangrijk) En het eten is super vers en lekker ik hoop dat hier de aandacht op blijft nu het straks alleen afhaal is want het eten is super..

nne
1 April 2026

Heerlijk lekker warm na ophalen en vriendelijk personeel top!!

Regine Kops
1 April 2026

Heerlijke sushi, smaakt zo vers! Fijn thuis gebracht

Robin
30 March 2026

Meer dan goed, zoals altijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerard
29 March 2026
de Haan
27 March 2026
Daphne
24 March 2026

De lekkerste gebakken banaan en heerlijke poké bowl! Goeie en snelle bezorging!

Ada van Binsbergen
23 March 2026

Heerlijk gegeten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Buma
23 March 2026

Helemaal top !

Pj
21 March 2026
Hilgenga
21 March 2026

Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit!

Theo Kerger
21 March 2026

Dit was waarschijnlijk een van de lekkerste sushi maaltijden die ik in mijn leven gegeten heb! Zo vers en vooral goed. De Panko ebi (garnalen in een krokant jasje) was nog warm en echt genieten. De Kyoto Box was super lekker en zelfs de simpele maki in de Veggie Box was heerlijk. En als toetje hadden we nog de warme sesamballetjes met kokossaus. Hmmmm! Echt een aanrader als je in Drachten of omgeving echt lekkere sushi wilt eten. Wij hebben het gewoon opgehaald maar ze bezorgen ook.

Jacob
19 March 2026

Heerlijk altijd weer.

Rina
19 March 2026

Good as always 🤤🤤

Martin
19 March 2026
Henk
16 March 2026

Snelle service en lekker als altijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

L van der heide petrusma
14 March 2026

Het was heerlijk Wij hebben er van genoten

Elly
13 March 2026

Was weer heerlijk!

Visser
13 March 2026

Heerlijke poke bowls gegeten.

Vis
13 March 2026

Jullie sushi staat altijd bij ons op nummer 1. Voor mijn verjaardag had ik nu 2 dagen van tevoren alvast een bestelling geplaatst. Wat een tegenvaller dit keer. De sushi proefde niet meer zo vers als anders. Zelfs de crunchy/krokante toppings waren zacht geworden. Deze sushi had duidelijk al een tijd gestaan. Niet zoals ik gewend ben van jullie.

Clara
13 March 2026

Gemakkelijk bestellen via de website. Bezorging op gewenste tijdstip en de `warme` hapjes waren ook warm. De sushi was heerlijk! We hebben genoten.

anna
12 March 2026

altijd lekker en snel geleverd! blij dat jullie weer bezorgen!

Hans
11 March 2026

Echt jammer dat het restaurant is gestopt. De bezorgoptie is dan een uitstekend alternatief; kwalitatief identiek, supersnelle bezorging!

Anniel
10 March 2026

Lekker en snel! :)

Bouma
6 March 2026

Wij komen hier al jaren en het blijft ons favoriete sushi restaurant! Altijd vers, heerlijk en met zoveel aandacht gemaakt. Jammer dat jullie nu alleen nog bezorgen en afhalen, maar voor ons blijven jullie absoluut nummer 1. Een prachtig familiebedrijf dat echt moet blijven bestaan. Wij rijden hier met liefde een stukje voor om! Tot snel weer ☺️

Alarda Rebbers
6 March 2026
Lydia
5 March 2026
Tara
15 February 2026

Normaal geef ik altijd 5 sterren recensie bij Kyoto maar dit is nu de 3e bestelling achter elkaar dat ze iets “fout” doen dus vandaar 3 sterren. Deze keer geen eetstokjes en kroepoek erbij en wel gember terwijl ik het andersom had aangekruist (gecontroleerd). Vorige 2 keren had ik 2 verkeerde producten ontvangen (Extra Oshinko ipv zalm) toen had ik niet gebeld omdat m’n vriendin het gelukkig wel lekker vond.

Joke
30 January 2026

Altijd heerlijke verse sushi! Vriendelijke mensen in de zaak! Top

Hans la Faille
27 January 2026

alles helemaal goed! Heerlijk en vers. Niets meer te wensen.

D.D. van der M.
27 January 2026

Het was heerlijk

Rick
16 January 2026

Altijd mooie kwaliteit producten. Tomatensoep mag van ons wat minder zoet.

Jans
15 January 2026

Erg lekker

Ben
9 January 2026

Eten stond precies op tijd klaar en het was weer fantastisch!

Ais
3 January 2026
Aida
1 January 2026
Janneke Booi
31 December 2026

Zoals gewoonlijk weer hartstikke goed. Super lekker.

Janny Feddema
28 December 2025

Altijd top!!!!

Tarek
27 December 2025

Heel lekker

Alie Hiemstra
26 December 2025

Heerlijke sushi en andere gerechten goed en netjes verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Peter Struijk
26 December 2025

Eten is top! (ik geef aan bij de bestelling: geen kroepoek, geen stokjes en geen gember, maar het zit er toch allemaal bij? Foutje...)

Edward
26 December 2025

Van tevoren besteld voor eerste kerstdag. Bestelling stond perfect op tijd klaar. Alles was warm en proefde heerlijk vers. De sushi was om je vingers bij af te likken.

Simone
25 December 2025

Super genieten, sushi en warme hapjes besteld en zeer netjes verpakt. Top smaken, meerdere keren al geweest en elke keer perfect!

Alien
24 December 2025

We bestellen hier al heel wat jaren, heerlijk eten.

José Helfrich
15 December 2025

De sushi is gewoon ALTIJD goed. We bestellen hier al jaren en de kwaliteit is altijd hoog! Vriendelijke mensen en de bezorger was ook keurig op tijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hendrike Schäfer
15 December 2025
Leistra
13 December 2025
Marlene
11 December 2025

Fantastische service en altijd heerlijk!!

Janke
10 December 2025

Heerlijke sushi en stipt op tijd bezorgd!

Germar
3 December 2025

Heerlijk gegeten! Boven verwachting lekker

Angela
1 December 2025

Weer heerlijk gegeten en bezorgt binnen 15 min!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jos Hollander
30 November 2025

👌👌

Wietze
30 November 2025

Het eten is altijd goed. Maar het er nog wel graag een box bij willen zien van een mix van ngiri en maki. Van de gangbare smaken. Zalm, tonijn, garnalen en maki de komkommer. Totaal iets van 36 a 40 stuks

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Leistra
23 November 2025

Super

Hans
19 November 2025

Erg lekker

Joke
16 November 2025

Altijd heerlijk vers en goede kwaliteit. Vriendelijk personeel

P.J.
13 November 2025

Heerlijk op smaak en lekker vers. Makkelijk online te bestellen. Precies op tijd klaar om af te halen.

Robbertjan Dijkstra
9 November 2025
Aida
9 November 2025
Gerard
9 November 2025

Heerlijk!

M
8 November 2025

Heerlijk gegeten. Alles goed warm en sushi top. Bezorging perfect op tijd. Aanrader!

Brouwer
3 November 2025

Complimenten aan de kok, heerlijk gegeten en precies om 6 uur gebracht. Lekker vers en hoeveelheid genoeg. Top

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Renske
30 October 2025

Het was weer fantastisch. Heerlijk gegeten

Boomsma Visser
25 October 2025

Zoals altijd was het eten weer heerlijk !

Germar Maris
25 October 2025

Heerlijk gegeten, 1 paar stokjes te weinig

Elisabeth
24 October 2025

Heerlijk gegeten!

Mirjam
20 October 2025

Fantastisch! Was wederom genieten!

Bijlsma
19 October 2025

Altijd goed ,alleen jammer dat het niet meer bezorgd werdt

folkert
28 September 2025

netjes geserveerd goede smaak

Tina S
25 September 2025

We hebben weer heerlijk gegeten! Inmiddels kun je ons wel vaste klanten noemen. Altijd vriendelijk en het eten steeds lekker. Dank!

Gerard
19 September 2025
Jan
18 September 2025

Besteling werd wat laat afgeleverd i .v.m. computer storing..... Na een telefoontje werd de bestelling snel bezorgd. Kwaliteit was uitstekend!!!

Kim
16 September 2025

Snelle bezorging en erg lekker eten

Willy
12 September 2025

Zeer snel geleverd, voor de eerste keer laten bezorgen en de kwaliteit was heel goed, net zoals we in het restaurant gewend zijn,

Yentl Postma
9 September 2025

Heerlijk zoals altijd en zeer snel bezorgd.