Bewertungen von Kyoto sushi & Grill Drachten

Neue Beurteilungen

5.0
Ria
19 Juni 2026

Heerlijke gerechtjes, vers en smakelijk

Sammy
19 Juni 2026

Toen ik nog werkte in de zorg. Ging ik na t werk vaak naar Kyoto. 👍 Was altijd heerlijk. De eigenaars noemde mij t Garnalen vrouwtje.❣ Ben al lange tijd ziek. Maar heb deze week weer besteld. De zoon bracht mijn eten.đŸ€— Ik heb zo genoten. En de rest in de vriezer gedaan. Het is echt een top restaurant. Dikke 10 plus van mij.❣👍👋

Elly Venema
17 Juni 2026

Was weer heerlijk !!!!!!!!!

Rolf
14 Juni 2026

👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robin
8 Juni 2026

Altijd goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geke van Wallinga
6 Juni 2026

Snelle bezorging, heerlijk eten, warm & koud apart verpakt.

Renske
5 Juni 2026

Heerlijk gegeten en keurig bezorgd.

G de Boer
24 Mai 2026

Weer uitstekende kwaliteit.

Janke de Jong
20 Mai 2026
Mulder
17 Mai 2026
Corina
16 Mai 2026
Khalifa
13 Mai 2026
Teake Bijkerk
9 Mai 2026

Was heerlijk

jaap nicolai
5 Mai 2026
Renske
1 Mai 2026

Heerlijk gegeten. Op tijd bezorgd. Kwaliteit eten zoals altijd super.

Henstra
30 April 2026
Lydia
26 April 2026

Heerlijk!!!

Jacob Lap
26 April 2026
Jissie
25 April 2026

Het was echt heerlijke verse sushi en stipt op tijd! Hier gaan we zeker weer bestellen! Heel fijn dat ze nu ook in de kleinere dorpen bezorgen!

Rinske
17 April 2026

Heerlijk eten en goede bezorging!

A van der veen
12 April 2026
Elly Venema
10 April 2026

Weer lekker gegeten Tipje: ramen op site? Groet, Jos & Elly

Dirk
10 April 2026

Bezorging snel, eten goed.

peter
7 April 2026

Heerlijk!

Joke
5 April 2026
Fam van der woude
3 April 2026

Op tijd bezorgd altijd vriendelijk (belangrijk) En het eten is super vers en lekker ik hoop dat hier de aandacht op blijft nu het straks alleen afhaal is want het eten is super..

nne
1 April 2026

Heerlijk lekker warm na ophalen en vriendelijk personeel top!!

Regine Kops
1 April 2026

Heerlijke sushi, smaakt zo vers! Fijn thuis gebracht

Robin
30 MĂ€rz 2026

Meer dan goed, zoals altijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerard
29 MĂ€rz 2026
de Haan
27 MĂ€rz 2026
Daphne
24 MĂ€rz 2026

De lekkerste gebakken banaan en heerlijke poké bowl! Goeie en snelle bezorging!

Ada van Binsbergen
23 MĂ€rz 2026

Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Buma
23 MĂ€rz 2026

Helemaal top !

Pj
21 MĂ€rz 2026
Hilgenga
21 MĂ€rz 2026

Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit!

Theo Kerger
21 MĂ€rz 2026

Dit was waarschijnlijk een van de lekkerste sushi maaltijden die ik in mijn leven gegeten heb! Zo vers en vooral goed. De Panko ebi (garnalen in een krokant jasje) was nog warm en echt genieten. De Kyoto Box was super lekker en zelfs de simpele maki in de Veggie Box was heerlijk. En als toetje hadden we nog de warme sesamballetjes met kokossaus. Hmmmm! Echt een aanrader als je in Drachten of omgeving echt lekkere sushi wilt eten. Wij hebben het gewoon opgehaald maar ze bezorgen ook.

Jacob
19 MĂ€rz 2026

Heerlijk altijd weer.

Rina
19 MĂ€rz 2026

Good as always đŸ€€đŸ€€

Martin
19 MĂ€rz 2026
Henk
16 MĂ€rz 2026

Snelle service en lekker als altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L van der heide petrusma
14 MĂ€rz 2026

Het was heerlijk Wij hebben er van genoten

Elly
13 MĂ€rz 2026

Was weer heerlijk!

Visser
13 MĂ€rz 2026

Heerlijke poke bowls gegeten.

Vis
13 MĂ€rz 2026

Jullie sushi staat altijd bij ons op nummer 1. Voor mijn verjaardag had ik nu 2 dagen van tevoren alvast een bestelling geplaatst. Wat een tegenvaller dit keer. De sushi proefde niet meer zo vers als anders. Zelfs de crunchy/krokante toppings waren zacht geworden. Deze sushi had duidelijk al een tijd gestaan. Niet zoals ik gewend ben van jullie.

Clara
13 MĂ€rz 2026

Gemakkelijk bestellen via de website. Bezorging op gewenste tijdstip en de `warme` hapjes waren ook warm. De sushi was heerlijk! We hebben genoten.

anna
12 MĂ€rz 2026

altijd lekker en snel geleverd! blij dat jullie weer bezorgen!

Hans
11 MĂ€rz 2026

Echt jammer dat het restaurant is gestopt. De bezorgoptie is dan een uitstekend alternatief; kwalitatief identiek, supersnelle bezorging!

Anniel
10 MĂ€rz 2026

Lekker en snel! :)

Bouma
6 MĂ€rz 2026

Wij komen hier al jaren en het blijft ons favoriete sushi restaurant! Altijd vers, heerlijk en met zoveel aandacht gemaakt. Jammer dat jullie nu alleen nog bezorgen en afhalen, maar voor ons blijven jullie absoluut nummer 1. Een prachtig familiebedrijf dat echt moet blijven bestaan. Wij rijden hier met liefde een stukje voor om! Tot snel weer â˜ș

Alarda Rebbers
6 MĂ€rz 2026
Lydia
5 MĂ€rz 2026
Tara
15 Februar 2026

Normaal geef ik altijd 5 sterren recensie bij Kyoto maar dit is nu de 3e bestelling achter elkaar dat ze iets “fout” doen dus vandaar 3 sterren. Deze keer geen eetstokjes en kroepoek erbij en wel gember terwijl ik het andersom had aangekruist (gecontroleerd). Vorige 2 keren had ik 2 verkeerde producten ontvangen (Extra Oshinko ipv zalm) toen had ik niet gebeld omdat m’n vriendin het gelukkig wel lekker vond.

Joke
30 Januar 2026

Altijd heerlijke verse sushi! Vriendelijke mensen in de zaak! Top

Hans la Faille
27 Januar 2026

alles helemaal goed! Heerlijk en vers. Niets meer te wensen.

D.D. van der M.
27 Januar 2026

Het was heerlijk

Rick
16 Januar 2026

Altijd mooie kwaliteit producten. Tomatensoep mag van ons wat minder zoet.

Jans
15 Januar 2026

Erg lekker

Ben
9 Januar 2026

Eten stond precies op tijd klaar en het was weer fantastisch!

Ais
3 Januar 2026
Aida
1 Januar 2026
Janneke Booi
31 Dezember 2026

Zoals gewoonlijk weer hartstikke goed. Super lekker.

Janny Feddema
28 Dezember 2025

Altijd top!!!!

Tarek
27 Dezember 2025

Heel lekker

Alie Hiemstra
26 Dezember 2025

Heerlijke sushi en andere gerechten goed en netjes verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Peter Struijk
26 Dezember 2025

Eten is top! (ik geef aan bij de bestelling: geen kroepoek, geen stokjes en geen gember, maar het zit er toch allemaal bij? Foutje...)

Edward
26 Dezember 2025

Van tevoren besteld voor eerste kerstdag. Bestelling stond perfect op tijd klaar. Alles was warm en proefde heerlijk vers. De sushi was om je vingers bij af te likken.

Simone
25 Dezember 2025

Super genieten, sushi en warme hapjes besteld en zeer netjes verpakt. Top smaken, meerdere keren al geweest en elke keer perfect!

Alien
24 Dezember 2025

We bestellen hier al heel wat jaren, heerlijk eten.

José Helfrich
15 Dezember 2025

De sushi is gewoon ALTIJD goed. We bestellen hier al jaren en de kwaliteit is altijd hoog! Vriendelijke mensen en de bezorger was ook keurig op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hendrike SchÀfer
15 Dezember 2025
Leistra
13 Dezember 2025
Marlene
11 Dezember 2025

Fantastische service en altijd heerlijk!!

Janke
10 Dezember 2025

Heerlijke sushi en stipt op tijd bezorgd!

Germar
3 Dezember 2025

Heerlijk gegeten! Boven verwachting lekker

Angela
1 Dezember 2025

Weer heerlijk gegeten en bezorgt binnen 15 min!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jos Hollander
30 November 2025

👌👌

Wietze
30 November 2025

Het eten is altijd goed. Maar het er nog wel graag een box bij willen zien van een mix van ngiri en maki. Van de gangbare smaken. Zalm, tonijn, garnalen en maki de komkommer. Totaal iets van 36 a 40 stuks

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leistra
23 November 2025

Super

Hans
19 November 2025

Erg lekker

Joke
16 November 2025

Altijd heerlijk vers en goede kwaliteit. Vriendelijk personeel

P.J.
13 November 2025

Heerlijk op smaak en lekker vers. Makkelijk online te bestellen. Precies op tijd klaar om af te halen.

Robbertjan Dijkstra
9 November 2025
Aida
9 November 2025
Gerard
9 November 2025

Heerlijk!

M
8 November 2025

Heerlijk gegeten. Alles goed warm en sushi top. Bezorging perfect op tijd. Aanrader!

Brouwer
3 November 2025

Complimenten aan de kok, heerlijk gegeten en precies om 6 uur gebracht. Lekker vers en hoeveelheid genoeg. Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renske
30 Oktober 2025

Het was weer fantastisch. Heerlijk gegeten

Boomsma Visser
25 Oktober 2025

Zoals altijd was het eten weer heerlijk !

Germar Maris
25 Oktober 2025

Heerlijk gegeten, 1 paar stokjes te weinig

Elisabeth
24 Oktober 2025

Heerlijk gegeten!

Mirjam
20 Oktober 2025

Fantastisch! Was wederom genieten!

Bijlsma
19 Oktober 2025

Altijd goed ,alleen jammer dat het niet meer bezorgd werdt

folkert
28 September 2025

netjes geserveerd goede smaak

Tina S
25 September 2025

We hebben weer heerlijk gegeten! Inmiddels kun je ons wel vaste klanten noemen. Altijd vriendelijk en het eten steeds lekker. Dank!

Gerard
19 September 2025
Jan
18 September 2025

Besteling werd wat laat afgeleverd i .v.m. computer storing..... Na een telefoontje werd de bestelling snel bezorgd. Kwaliteit was uitstekend!!!

Kim
16 September 2025

Snelle bezorging en erg lekker eten

Willy
12 September 2025

Zeer snel geleverd, voor de eerste keer laten bezorgen en de kwaliteit was heel goed, net zoals we in het restaurant gewend zijn,

Yentl Postma
9 September 2025

Heerlijk zoals altijd en zeer snel bezorgd.